Politica de returnare

Politica de returnare a plăților

Produsul procurat de Utilizator prin intermediul Platformei este un produs digital numit Brain-Ticket (B-Ticket), care are valoarea unui bilet pentru participarea la o anumită competiție online. După confirmarea tranzacției Brain-Ticket este livrat direct în profilul Utilizatorului, în format PDF, de unde documentul poate fi descărcat în computerul personal sau expediat prin email. B-Ticket nu este transmisibil unor terțe părți. 

Platforma acceptă plăți doar cu cardul bancar personal de tip VISA sau Maestro/MasterCard, prin magazinul online, tranzacțiile fiind realizate în euro / dolari SUA (prin Paylike) și lei românești (prin Banca Transilvania). 
Achitarea cu un card străin nu este permisă (vezi de ce: Întrebări și răspunsuri). 

Condițiile în care Platforma returnează banii pentru B-Ticket:

  • Dacă Utilizatorul anulează înscrierea la competiție cu 24 de ore înainte de începutul acesteia.
  • Dacă competiția la care s-a înscris este anulată pe motiv că nu întrunește numărul necesar de participanți și Utilizatorul nu a ales opțiunea de transfer pentru o altă zi. 
  • Dacă Platforma devine indisponibilă din motive tehnice sau o forță majoră împiedică buna desfășurare a competiției. 

Condițiile în care Platforma NU returnează banii pentru B-Ticket:

  • Dacă Utilizatorul a câștigat și s-a calificat pentru a primi premiul. 
  • Dacă Utilizatorul a participat la competiție dar nu a întrunit condițiile pentru premiu. 
  • Dacă Utilizatorul nu este satisfăcut de performanța proprie sau de serviciile Platformei. 
  • Dacă Utilizatorul nu a participat la competiție. 
  • Dacă Utilizatorul a abandonat competiția înainte de sfârșitul ei. 
  • Dacă mijloacele tehnice ale Utilizatorului ies din funcțiune / se deteriorează și fac imposibilă sau dificilă participarea la competiții. 
  • Dacă Utilizatorul a furnizat informații financiare sau personale greșite (e.g. Ion – Ioan) sau false (e.g. Ion – John). 
  • Dacă Utilizatorul a folosit un card bancar ce nu-i aparține, în mod fraudulent sau autorizat. 
  • Dacă Utilizatorul încalcă Acordul de Utilizator, Termenii de Utilizare sau Regulamentul Competițiilor.
  • Alte motive neimputabile Administratorului Platformei (e.g. agravarea stării sănătății Utilizatorului, pana de curent electric, virusarea computerului, lipsa de concentrare asupra întrebărilor, sugerarea răspunsurilor greșite de către alte persoane, etc.). 

Returnarea banilor are loc pe parcursul a 10-15 de zile lucrătoare. Banii pot ajunge mai devreme dacă Utilizatorul are cont în aceeași bancă care deservește și Platforma. Solicitarea de returnare este expediată la Administratorul Platformei din profilul Utilizatorului, având o copie B-Ticket, indicând motivul și alte informații specificate în Acordul de utilizator, la solicitarea Administratorului. Administratorul Platformei poate refuza returnarea dacă motivul nu se înscrie într-una dintre condițiile specificate mai sus. 

Banii sunt virați la contul bancar indicat de Utilizator în profil, iar Platforma va reține comisioanele aferente procesării tranzacției din suma returnată. Platforma nu va transfera sume în alte valute decât euro (EUR) și lei românești (RON).