Politica de returnare a plăților
Produsul procurat de Utilizator prin intermediul Platformei este un produs digital numit Brain-Ticket (B-Ticket), care are valoarea unui bilet pentru participarea la o anumită competiție online. După confirmarea tranzacției Brain-Ticket este livrat direct în profilul Utilizatorului, în format PDF, de unde documentul poate fi descărcat în computerul personal sau expediat prin email. B-Ticket nu este transmisibil unor terțe părți.
Platforma acceptă plăți doar cu cardul bancar personal de tip VISA sau Maestro/MasterCard, prin magazinul online, tranzacțiile fiind realizate în euro / dolari SUA (prin Paylike) și lei românești (prin Banca Transilvania).
Achitarea cu un card străin nu este permisă (vezi de ce: Întrebări și răspunsuri).
Condițiile în care Platforma returnează banii pentru B-Ticket:
Condițiile în care Platforma NU returnează banii pentru B-Ticket:
Returnarea banilor are loc pe parcursul a 10-15 de zile lucrătoare. Banii pot ajunge mai devreme dacă Utilizatorul are cont în aceeași bancă care deservește și Platforma. Solicitarea de returnare este expediată la Administratorul Platformei din profilul Utilizatorului, având o copie B-Ticket, indicând motivul și alte informații specificate în Acordul de utilizator, la solicitarea Administratorului. Administratorul Platformei poate refuza returnarea dacă motivul nu se înscrie într-una dintre condițiile specificate mai sus.
Banii sunt virați la contul bancar indicat de Utilizator în profil, iar Platforma va reține comisioanele aferente procesării tranzacției din suma returnată. Platforma nu va transfera sume în alte valute decât euro (EUR) și lei românești (RON).